Страницы

воскресенье, 23 февраля 2014 г.

Ինքնակենսագրություն


Ես՝ Անահիտ Հարությունյանս, ծնվել եմ 1999 թ. հունվարի 18-ին՝ Երեւանում: 4 տարեկանից հաճախել եմ «Էրուդիտ» քոլեջ: Այն ավարտելուց հետո ընդունվել եմ Երեւանի թիվ 100 դպրոց: Մի քանի ամիս սովորելուց հետո մեկնել եմ Իտալիայի Լադիսպոլի քաղաք, ուր սովորել եմ այնտեղի թիվ 16 դպրոցում: Այնուհետեւ վերադարձել եմ Հայաստան եւ ընդունվել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի գեղարվեստի կրտսեր դպրոց: 5-րդ դասարանից այստեղ սովորել եմ երկու տարի: Կրտսեր դպրոցն ավարտելուց հետո ուսումս շարունակել եմ նույն կրթահամալիրի միջին դպրոցում՝ ուսանելով կրթահամալիրի «Մայր» դպրոցում: Բացի դասերից  հաճախել եմ նաեւ լողի, գեղարվեստական մարմնամարզության եւ նկարչության: Հետաքրքրվում եւ ուսումնասիրում եմ ընդհանուր հոգեբանություն, բժշկություն, միջուկային ֆիզիկա,երաժշտություն,  լուսանկարչություն, վեբ-դիզայն եւ ժամանակակից նկարչություն, արվետի պատմություն, ճարտարապետություն: Լսում եմ տարբեր ժանրերի երաշտություն, հատկապես սիրում եմ ինստրումենալ եւ ռոք:  Այժմ սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի գեղարվեստի ավագ դպրոցում նկարչության եւ դիզայնի գծով:

1 комментарий: