Страницы

среда, 29 января 2014 г.

Թարգմանություն

Բջջային հեռախոսների օգտագործումը


Քլերը 15 տարեկան է և ապրում է Լիդսում՝ հյուսիսային Անգլիայում:
Շաբաթ է եւ Քլերը գնումներ է կատարում: Նա ուզում է կապ հաստատել իր ընկերոջ Ջեմիի հետ: Դրա համար նա հանում է իր բջջային հեռախոսը, սակայն չի զանգում նրան, այլ ուղարկում է հաղորդագրություն: Ահա թե ինչ էր ուզում ասել Քլերը:
Ողջույն Ջեմի
Դու լավ ես՞: Ես շատ լավ եմ: Խնդրում եմ
 մինչեւ վաղը զանգիր ինձ:
Շնորհակալություն, կտեսնվենք :

Իրենց ընկերների հետ կապի մեջ մնալու համար բրիտանացի դեռահասները հաճախ օգտագործում են հաղորդագրություններ, որովհետև դա արագ է,  հեշտ և էժան: ԵՎ հիմա
հատուկ գրելու լեզու կա, որը նրանք օգտագործում են: Կարևորը հաղորդագրությունը կարճ գրելն է:
   Ահա մի քանի օրինակ, թե ինչպես են հաղորդագրությունները լեզուն հակիրճ դարձնում:

RU OK? - Are you OK? – Լավ ե՞ս:

Y NY? - Yes and you? –
Հա, իսկ դու՞:

OK CU2DAY? - OK. See you today? –
Լավ, այսօր կտեսնվե՞նք:

NO 2MORO WER? - No. Tomorrow. Where? –
Չէ, արի վաղը, որտե՞ղ:

@J'S. CUL8TR - At John's. See you later. –
Կհանդիպենք Ջոնի մոտ:

LUV B - Love Bob.. –
Սիրում եմ քեզ: Քո Բոբ:

F2T? - Free to talk? –
Կարո՞ղ ես հիմա խոսել:

N. WER RU? - No. Where are you? –
Չէ, դու որտե՞ղ ես:

@ WK. NU? - At work. And you? –
Աշխատանքի եմ: Իսկ դու՞:

@ HM. CU L8TR? - At home. See you later? –
Ես տանն եմ: Դե ինչ, հետո կհանդիպե՞նք:

Y. WEN? - Yes. When? –
Հա, վո՞ր ժամին:

OK. B4N. - OK. Bye for now. –
Լավ, դե պայմանավորվեցինք, մինչ հանդիպում:

BTW - by the way –
Իմիջայլոց:

IMO - in my opinion –
Իմ կարծիքով:

TTFN - ta ta for now [bye for now] –
Դե լավ, մինչ հանդիպում:
Իհարկե այս գրելաձեւը միայն տեքստային հաղորդագրությունների համար է: Քլերը եւ իր ընկերները այսպես չեն գրում, երբ անում են դպրոցական աշխատանքներ կամ գրում  նամակներ:
Բջջային հեռախոսները դպրոցում
Բրիտանիայում բնակչության 50%-ը ունի բջջային հեռախոս, որից ութ միլլիոնը դպրոցական տարիքի է: Այդ թիվը աճում է ոչ միայն դեռահասների, այլև 13-ից ցածր երեխաների շրջանում:

Դպրոցում դասի ժամանակ կարող են խնդիրներ լինել հեռախոսների զանգերից եւ իրար տեքստային հաղորդագրություններ գրելուց: Շատ դպրոցներում կա օրենք, որ աշակարտները դասերի ժամանակ պիտի անջատեն իրենց հեռախոսները եւ կարող են օգտագործել միայն դասամիջոցին, ճաշի ժամին կամ դասերից հետո: Եթե աշակերտի հեռախոսը զանգի դասի ժամանակ, ուսուցիչը կարող է վերցնել այն: Այլ դպրոցներ լրիվ արգելում են բջջային հեռախոսները:

Комментариев нет:

Отправить комментарий