Страницы

пятница, 13 июня 2014 г.

Հիշողություն. Քո ուղեղը նման է մկանի՝ օգտագործիր այն կամ կորցրու

Մարդու ուղեղը շատ փոքր է եւ թեթեւ (մեր ամբողջ մարմնի զանգվածի միայն երկու տոկոսը), բայց այն պահանջում է մոտ քսան տոկոս այն թթվածնից, որը վերցնում է մեր մարմինը: Մենք չենք կարող լավ մտածել, եթե մեր ուղեղը չվերցնի իր համար բավարար թթվածին: Այսպսիով  միշտ համոզված եղիր որ օդում կա բավարար թթվածին, երբ դու պետք է ինչ-որ բան սովորես կամ մտապահես:

Ոչ մեկ չի կարոց հիշել ամեն ինչ, բայց ամեն մեկը կարող է սովորել,  թե ինչպես բարելավել իր հիշողությունը: Այստեղ կան մի քանի խորհուրդներ: Ոչ ոչին կարող ձեր հիշողությունը դարձնել 100% կատարյալ, բայց բոլորն էլ օգտակար են.

·         Երբ դու ուզում ես ինչ որ բան հիշել, դա ասա ընկերոջդ: Այս ձեւով նոր ինֆորմացիան դառնում է ավելի հիշվող: Հետո զրուցիր այդ մասին ընկերոջդ հետ: Դա կհիշեցնի քեզ այն ինֆորմացիայի մասին, որը դու ուզում էիր հիշել:

·         Մի ծանրաբեռնիր քո ուղեղը: Երբ դու մտապահել ես մի ցանկ բառապաշար, դադար տուր: Ավելի լավ է սովորել քիչ բան քիչ ժամանակահատվածում, քան սովորել նյութի փոքր մասը մեծ ժամանակահատվածում: Բայց հիշիր, դու պետք է աննդհատ կրկնես քո բառապաշարը:
·         Մեր ուղեղը լավ է աշխատում, երբ մենք քնած ենք: Եթե դու ուզում ես ինչ որ բան մապահել, գնա եւ քնիր սովորելուց անմիջապես հետո:

·         Եթե դու պատրաստվում ես ինչ որ մեծ բան մտապահել, տրոհիր դա փոքր մասերի: Ավելի հեշտ է մտապահել 198756430387 եթե դու դա տրոհես փոքր մասերի՝ 198-765-430-387.
·         Եթե դու ուզում ես մտապահել ինփորմացիայի մի կտոր, եւ դու չես կարող, մի զայրացիր: Հնգստացիր եւ ինքդ քեզ ասա,  որ, եթե դա կարեւոր է, ես դա հետո  կհիշեմ:

Մտապահելու ամենալավ ձեւերից մեկն է մտքում նկարել «պատկերներ», եւ դա նաեւ զվարճալի է: Փորձագետներն ասում են, որ մեր ուղեղը շատ է աշխատում պատկերների վրա: Այսպիսով ժամանակ առ ժամանակ, երբ մենք ուզում են մտապահել նոր ինֆորմացիա, դա օգնում է կազմել պատկերներով մի պատմություն: Ցանկացած մարդ կարող սովորել սա անել:

Комментариев нет:

Отправить комментарий