Страницы

среда, 18 декабря 2013 г.

Երկիր հայրենի

http://www.youtube.com/watch?v=t7w_RWSKBT8
I
Երազի իմ երկիր հայրենի,
Հոգսերդ շատ, հույսդ` մեծ,
Քարքարոտ երկիր:
Երազի իմ երկիր հայրենի,
Հոգսերդ շատ, հույսդ` մեծ,
Քարքարոտ երկիր:

Կրկներգ
Ես մի բուռն եմ քո հողի,
Ես մի ծիլն եմ քո արտի,
Ես մի թերթն եմ քո ծաղկի,
Հայրենի երկիր:
Ես մի բուռն եմ քո հողի,
Ես մի ծիլն եմ քո արտի,
Ես մի թերթն եմ քո ծաղկի,
Հայրենի երկիր, Հայաստան:
Հայաստան:

II
Երազի իմ երկիր հայրենի,
Հոգսերդ շատ, լույսդ` մեծ,
Արծվաբույն երկիր:
Իմ պապերն են քեզ պահել,
Իմ եղբայրքն են քեզ շահել,
Քոնն են որդիքն իմ ջահել,
Հայրենի երկիր:
Ես մի բուռն եմ քո հողի,
Ես մի ծիլն եմ քո արտի,
Ես մի թերթն եմ քո հասկի,
Հայրենի երկիր:
Իմ պապերն են քեզ պահել,
Իմ եղբայրքն են քեզ շահել,
Քոնն են որդիքն իմ ջահել,
Հայրենի երկիր:
Հայաստան:
Հայաստան:
Հայաստան:

Комментариев нет:

Отправить комментарий