Ինչպես բոլոր մեծ քաղաքները , Փարիզը նույնպես ունի երթևեկության խնդիր՝շատ մեքենաներ, շատ խցանումներ եւ շատ աղտոտվածություն
արտանետման ծխից:
Այսպիսով, 2007 թվականին, քաղաքը մեկնարկեց ծրագիր՝ տվյալ իրավիճակը
բարելավելու համար:
Համաձայն ծրագի մարդիկ կարող էին վերցնել հեծանիվ, օգտագործել
այն այնքան, ինչքան կցանկանան, իսկ հետո թողնեն այն նույն կամ մի ուրիշ հեծանիվի կայանում:
Առաջին կես ժամը հեծանիվը անվճար է, բայց եթե դու կես ժամ հետո չվերադարձնես հեծանիվը՝
պիտի վճարես: Մեկ օրն արժե միայն 1 եվրո, իսկ մի տարին՝ 29 եվրո: Հեծանիվները ծանր
են (25 կգ), մոխրագույն եւ ունեն զամբյուղներ:
Քաղաքում կա 20.000 հեծանիվ եւ մոտ 1,450 հեծանվակայան հեծանիվների համար: Հեծանիվների կայանների
թիվը գերազանցում է մետրոյի 298 կայանների քանակին:
Փարիզը միակ քաղաքը չէ, որը ունի այսպիսի ծրագիր: Նույնիսկ Ֆրանսիայի
Լիոն քաղաքում շատ տարիներ առաջ կար «անվճար» հեծանիվ ծրագիրը: Ոչ բոլորն են դա համարում
լավ մտահաղացում: Մի փարիզեցի ասել է՝ «այս հեծանիվները միայն կարճ երթևեկությունների
համար են: Եթե մարդիկ ցանկանան ճանապարհորդել
ամբողջ քաղաքով, նրանք չեն ուզենա օգտագործել հեծանիվներ, նրանք բոլորը կվերցնեն իրենց
մեքենաները»:
Քաղաքի խոսակն ասաց՝ « Հեծանիվները իհարկե չեն լուծի խցանումների խնդիրը,
բայց դրանք ինչ որ չափով կխթանեն մթնոլորտի աղտոտությանը: Խցանումները օդի աղտոտման
հետ վերցրած մեծ խնդիր են: Բոլորը գիտեն գլոբալ տաքացման եւ եղանակի կտրուկ փոփոխությունների
մասին: Մենք գիտենք, որ մասամբ արեւադարձային անտառները անհետանում են: Բանն այն է, որ
աշխարհը շատ աղտոտված է եւ մենք կարող ենք հենց հիմա փոխել իրավիճակը: Հեծանիվները
կարող են մարդկանց օգնել՝ ավելի առողջ կենսակերպ վարելու համար: Չկա ավելի պարզ լուծում
խցանումների եւ աղտոտման համար: Եթե մենք ինչ որ բան չանենք, կլինեն ավելի շատ խցանումներ
եւ ջերմաստիճանը կշարունակի բարցրանալ, ու շրջակա միջավայրի խնդիրը ավելի կվատանա»:
Комментариев нет:
Отправить комментарий